2015年9月5日 星期六

《糖醋炆排骨》

最近在元朗一家上海店

第一次食到 糖醋排骨

配飯非常好食

連平時唔多食飯既我

都食晒成碗白飯

於是問朋友怎樣煮

朋友知道我非常鐘意食

於是叫我去她家裡作客煮我食!

仲教埋我煮tim!

多謝呢位好朋友 Apple ^3^

 
食材:

主要食材
排骨    1 磅
花雕酒    1 湯匙
醬油    2 湯匙
冰糖/砂糖    3 湯匙
陳醋    4 湯匙
水    5 湯匙


調味料:

麻油    適量 
做法:
 準備所有材料。
將所有材料倒入鍋內。
琴蓋煮至滾。
將已汆水的排骨放入已滾的汁料內。
 中火煮至滾。
轉小火炆1小時至肉林透。
轉中火煮至收汁。
完成

沒有留言:

張貼留言